luni, 4 mai 2009

Un stol de randunele...

"Un stol de rândunele cu aripi diafane/ Inundă cerul toamnei zburând spre asfinţit./ Eu le-nsoţesc cu gândul chiar după ce-au pierit,/ Surpând văzduhul roşu cu repezi caravane. / Acest amurg de sânge pe loc mi-a răscolit/ Aprinsul dor de tine cu deznădejdi sărmane,/ Arzând înăbuşite în clocotiri vulcane./ Şi, din păcate, dorul nici astăzi n-a murit.../ De-atunci, în mine, plânsul şi timpu-mi îngheţară/ În munţi imenşi de vise dintr-un destin divers./ Dar rănile-amăgirii s-au strâns într-o comoară/ Ce se revarsă-n flăcări şi se transformă-n vers,/ Iar el proclamă-n cântec, prin melodia-i clară,/ Că dragostea e legea supremă-n univers!"


Randunici

6 comentarii:

  1. fain colaj! si poezia e frumoasa..poate ne zici si autorul;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cristian Petru Balan este autorul :) Ms, ms ...

    RăspundețiȘtergere
  3. 2 randunele, certate pe un cablu :D foarte tare. Inveti incet incet PS :P

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa nu imi spui ca au venit deja randunelele ca nu te cred! Sau fotografia e ca un preambul....:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Au venit randunelele... cel putin la bunicii mei la tzara, sigurat! ms ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Misto... trebuie sa invat si eu de astea ;)) vorba noastra " buna de taiat pe vene" :)))

    RăspundețiȘtergere